Ставка на паперове пакування

Ставка на паперове пакування


Warning: strlen() expects parameter 1 to be string, array given in /var/www/service/data/www/service-pack.com.ua/_controls/includes/classes/class.sys.php on line 1190

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/service/data/www/service-pack.com.ua/_controls/includes/common-top.php on line 481
21/May/2021(Fri) |

Бренд Colman компанії Unilever у співпраці з Mondi взяв на себе зобов'язання використовувати паперову упаковку, що переробляється, у всьому асортименті соусів і приправ.

У найближчі місяці, після завершення повного розгортання, Unilever очікує, що нова упаковка заощадить понад 220 тонн матеріалу, що відправляється на звалища, на рік. Зараз, більш ніж будь-коли, Colman's вважає за важливе пропонувати споживачам прості рішення для надання смаку стравам, але більш раціональним способом. Компанія вказує на дослідження, в якому йдеться про те, що 78% споживачів у всьому світі визнають, що почуваються краще після покупки продуктів, виготовлених з екологічно чистих джерел або більш безпечних для навколишнього середовища.
 
Нові пакети виготовлені з паперу, і покупці можуть утилізувати їхні будинки разом із паперовими відходами. Спочатку в упаковках буде представлено фірмові сорти Sausage Casserole, а повний асортимент Colman буде оновлений протягом цього року.
 
Фікерте Вольдегіоргіс, директор з маркетингу продуктів харчування Unilever UK&I, каже: «У Colman's ми великі та сміливі, коли справа доходить до наших смаків, і ми прагнемо робити не менш сміливі кроки, коли йдеться про наші зобов'язання у сфері сталого розвитку. Ми раді випустити на ринок цю паперову упаковку, що повністю переробляється, ставши першим великим брендом, який зробив це в даній категорії. "Нова упаковка, в якій використовується паперова основа, гарантує, що покупці можуть насолодитися тим же відмінним смаком продукту, який вони знають і люблять, і тепер з додатковою перевагою, яка полягає в можливості вторинного використання упаковки". Цей перехід від Colman's є останньою частиною ширших глобальних зобов'язань Unilever в галузі упаковки, які включають цілі зі скорочення вдвічі використання первинного пластику, а також щоб вся упаковка могла бути повторно використана, перероблялася або компостувалась до 2025 року.