Lidl та Kaufland впроваджують упаковку з рослини

Lidl та Kaufland впроваджують упаковку з рослини

16/Ноябрь/2021(Вт) |

У своєму екологічному підрозділі Schwarz Group розробила волокно та папір із рослини сільфії.

Після успішної фази випробувань мережі роздрібної торгівлі Lidl та Kaufland тепер поступово впроваджують цю упаковку в сектор овочів та фруктів.
 
Не менше 35% нової упаковки складається із рослинних волокон. За словами експертів, папір із сільфії особливо ресурсоефективний, оскільки рослину можна вирощувати в найближчих регіонах, що скорочує транспортні маршрути та кількість викидів CO2. Крім цього, під час переробки рослини потрібно менше води та енергії, а волокна одержують без застосування хімікатів.
 
Папір із сільфії може використовуватися як у харчовому, так і нехарчовому секторі. Планується продовжити дослідження цього паперу, щоб надати йому бар'єрні властивості, наприклад, по відношенню до жиру та вологи. Таким чином, у майбутньому продукт із рослинного волокна зможе замінити пластикову упаковку.
 
Сильфія - це рід рослин з Північної Америки, багаторічна рослина, яку можна використовувати протягом 15-20 років після посіву. Нині сільфію вирощують переважно як енергетичну культуру і використовують із виробництва біогазу. Вона також вважається безпечною рослиною для комах, накопичує CO2 у ґрунті та захищає її від ерозії завдяки своїм глибоким корінням.
 
Мережа роздрібної торгівлі Lidl нещодавно вперше представила таку упаковку для органічних крес-салатів, і Kaufland незабаром наслідуватиме її приклад. Kaufland також планує запропонувати органічні помідори, яблука та печериці, а найближчими місяцями також копченого лосося під власною торговою маркою в упаковці на основі волокна сильфії.