Короновірус збільшив попит на паковані овочі та фрукти

Короновірус збільшив попит на паковані овочі та фрукти

19/Март/2020(Чт) |

Аналітики EastFruit повідомляють, що за інформацією, що надходить з країн Євросоюзу, споживачі різко збільшили закупівлю упакованих овочів і фруктів.

Це призвело до різкого зростання попиту на пакувальні матеріали і змусило постачальників шукати резерви використання пакувальних ліній і потужностей.
 
Цікаво відзначити, що в перший же день карантину в Україні відзначалися подібні тенденції. Упаковані овочі і фрукти досить швидко зникали з полиць.
 
На думку представників роздрібних мереж, деякі споживачі побоювалися купувати не фасовану продукцію в побоюванні перед зараженням коронавірусом, так як до овочів і фруктів теоретично могли торкатися до цього інші люди, можливо, носії вірусу. Відповідно, попит на упаковану продукцію істотно збільшився.
 
І якщо у країнах ЄС майже всю картоплю і овочі борщової групи продають упакованими майже за замовчуванням, то відсоток упакованої продукції в цій групі в Україні залишається порівняно невисоким. Це обумовлено, перш за все, великою різницею в ціні між упакованими та не фасованими овочами.
 
Ще менше продається в Україні упакованих яблук, бананів та інших фруктів. Однак коронавірус може стати відправною точкою для зміни цих тенденцій і дозволить компаніям, що продають лінії, обладнання та витратні матеріали для пакування, наростити обсяги продажів.