Стратегія Carrefour Act for Food

Стратегія Carrefour Act for Food

20/Декабрь/2019(Пт) |

Найбільша французька мережа збуту Carrefour прийняла нову стратегію Act for Food. Три з двадцяти зобов'язань Carrefour спрямовані на полімерну упаковку.

Це - скорочення первинної упаковки під власним брендом і перехід до 100% використання вторинних полімерів в інших випадках до 2025 року. Також Carrefour вирішив поступово відмовитися від 10-центових пакетів, які можна придбати на касах. Це заощадить близько 700 тонн полімерів. Але основне нововведення полягає у введенні альтернативи  - з морського сміття.
 
Пакети, вироблені із переробленного сміття, зібраного в океанах,  доступні в трьох моделях. Пакет для покупок виготовлений зі 100% переробленого полімеру, зібраного в океанах, у співпраці з організацією Seaqual, яка займається очищенням океанів і морського дна. Десять кілограмів полімерів можуть скласти 100 пакетів. Пакет K-Way, виготовлений з перероблених ПЕТ-пляшок: чотири пляшки використовуються для виготовлення пакету який з'явиться у продажу в наступному році. Нарешті, пакет Trolley, виготовлений з перероблених матеріалів. Тому ці пакети доповнюють альтернативи з органічної бавовни і мішковини, раніше представлених в магазинах.