Coca-Cola використовуватиме пляшки з переробленого пластику

Coca-Cola використовуватиме пляшки з переробленого пластику

21/Июнь/2019(Пт) |

Компанія Coca-Cola, у співпраці з Coca-Cola European Partners, оголосила про те, що бренди Honest, GLACÉAU Smartwater та Chaudfontaine будуть продаватися у пляшках зі 100% переробленого пластику (rPET).

Глобальні цілі
З кінця 2020 р. на ринках Західної Європи компанія має намір щорічно використати 9 тис. т рециклату замість первинного пластику. Цей крок підтверджує відданість компанії своєї мети до 2025 р. щонайменше половину полімерної сировини, що використовується у виробництві ПЕТ-пляшок у Західній Європі, замінити повторно переробленими матеріалами. У 2019 р. Coca-Cola використовує близько 60 тис. т переробленого пластику, замінюючи еквівалентну кількість первинного матеріалу.
 
Бруно ван Гомпель, директор з технічних питань та ланцюжка постачання Coca-Cola Western Europe, сказав: «Це важливий крок для нашого бізнесу. З 2020 року, де б ви не купували ці бренди на наших західноєвропейських ринках, ви знайдете їх у пляшках, повністю виготовлених із переробленого пластику. Це чіткий сигнал про наші амбіції – ми прагнемо досягти та перевершити нашу мету використання 50% rPET для всього нашого портфеля до 2025 року.
 
У нас є амбітні плани зростання, щоб пропонувати людям різні напої відповідно до мінливих уподобань і способів життя – а також у рамках принципів сталого розвитку».
 
З пляшки до пляшки
Компанія Coca-Cola також оголосила про переведення напою Sprite із зеленої ПЕТ-пляшки у прозору – яку легше переробляти з пляшки у пляшку.
 
Рон Льюїс, директор з ланцюжків постачання в Coca-Cola European Partners, сказав: «Споживачі покладають великі надії на те, що компанії зроблять продукцію «стійкою», і ми прагнемо виправдати ці очікування. Зрештою наша мета – забезпечити збирання, переробку та повторне використання кожної пляшки, яку ми продаємо. Використовуючи для напою Sprite пляшок із прозорого матеріалу, можна легко її переробити та знову використовувати для виготовлення іншої пляшки».
 
Нові можливості
Coca-Cola має великий досвід інвестицій у переробку ПЕТ, почавши використовувати його ще в 1990-х роках. Нещодавно Coca-Cola інвестувала у вдосконалені технології переробки, щоб покращити доступність rPET харчової якості для використання у виробництві пляшок для своїх напоїв. Ця технологія дозволяє створювати матеріал із полімерних відходів, які раніше не могли бути перероблені у пляшки.
 
Ван Гомпель пояснює: «Нові технології розширюють можливість використання різних типів пластикових відходів, які можуть бути перероблені в упаковку, що дає змогу ширшому асортименту зібраних матеріалів стати частиною кругової економіки. Це також дозволяє нам використовувати ресурси, які зазвичай надходили на спалювання чи поховання. Інвестиції у такі масштабні проекти допомагають прискорити використання переробленого пластику для виробництва пляшок наших напоїв».