Споживчі переваги в упаковці

Споживчі переваги в упаковці

12/Июнь/2018(Вт) |

Опубліковано результати опитування споживачів, які показали, як покупці сприймають упаковку товару у процесі вибору товару.

Дизайн упаковки може сильно впливати на прийняття рішень споживачами при покупці продукту, як показало дослідження, проведене американською Радою з паперу та упаковки та аналітичною агенцією IPSOS.
 
Близько 72% респондентів погодилися з тим, що дизайн упаковки відіграє важливу роль, тоді як 67% заявили, що на їхнє рішення впливає матеріал, який використовується для пакування.
 
Вибираючи між паперовою та пластиковою упаковкою, 68% споживачів заявили, що вони, швидше за все, віддадуть перевагу паперовому або картонному варіанту. Більше половини опитаних зазначили, що паперова та картонна упаковка робить продукт преміальним.
 
Дослідження також показало, що дизайн упаковки відіграє у прийнятті рішень покупцями. Воно також показало, що 70% американців вважають, що паперові та картонні пакети дозволяють створювати більш креативні конструкції упаковки, ніж інші пакувальні матеріали.